Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

En helt vanlig Lördag...

Av Mia Hansson - 14 januari 2012 11:14

En helt vanlig lördag hos familjen Hansson kan ibland vara ganska kaotisk. Många barn med olika viljor. En som åkt iväg med sin pappa, en som vill leka men inte hittar någon att leka med och vill då istället bada men får ett nej då jag tycker att det räcker med att han badade igår kväll, en som sover och har svårt att ta tag i dagen och en som nyss kommit hem från en kompis där det har sovits inatt....

Själv försöker jag att ta tag i tvätt o annat som måste göras då jag har arbetat hela veckan o inte hunnit med så mycket av tvättandet...

ja så här börjar dagen o vi får se hur den kommer gå vidare...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Hansson - 25 januari 2012 15:50

Ja vad säger man...grrrrr ... Ä på ett dåligt humör idag, kan det va pms som spökar. Känns som om jag hugger på minsta lilla. Trött som bara den är jag oxå.   Imorrn ska jag jobba igen och det känns skönt. Varit hemma 2 dagar med minstingen s...

Av Mia Hansson - 21 januari 2012 08:29

Frosten ligger vit på taken.... Idag är det riktigt kallt ute, det har även lovats snö idag.... Min älskling har tagit med sig lilleman till skogen för att jaga. Rasmus är nog mest ute efter den grillade korven tror jag. Den ungen ä ju en sådan k...

Av Mia Hansson - 18 januari 2012 20:16

Slänger in en lite bilder så här på kvällen. Idag är jag trött. Sitter just nu o tar ett varmt fotbad...eller ja det var varmt från början i allafall men nu börjar det kyla av hahaha... Barnen dom små sover sött och hoppas att de gör det hela natte...

Av Mia Hansson - 18 januari 2012 20:12

   

Av Mia Hansson - 17 januari 2012 21:19

Barnen har nu somnat. Själv har jag tagit en varm dusch o krupit upp i soffan. Brevid mig strålar värmen från kaminen. Den här stunden på kvällen då huset är tyst är skön, det händer inte så ofta faktiskt. Oftast brukar jag nästan komma i säng vid sa...

Presentation


Livet i all enkelhet

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mia

Mia


Skapa flashcards