Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Mia Hansson - 16 januari 2012 18:59

Sitter i soffan med värmedynan på ryggen...helt plötsligt idag fick jag jätteont. Gjorde inget speciellt så man börjar ju undra om det är ett ryggskott på gång...bara låta tiden utvisa o se hur det är imorrn.

Dagen har varit bra och arbetet har varit lugn o go.

känner en känsla inom mig att jag är full av energi, vill göra nåt efter arbetstid. Nåt för bara mig  själv...men vad vet jag inte. Sen det där med energi vet i fasen hur jag kan känna för jag är ju trött på ett sätt oxå, helt kluven känsla måste jag säga. Lite roligt oxå, för hur kan man ha energi men ändå inte..

Mest tror jag att det är just det där att jag vill göra nåt för mig själv. Bara vara Mia för en timma eller två...andas o samla nya krafter. Yoga eller meditation skulle jag kunna tänka mig, in i själen och skrapa lite...haha. Men just att kunna hitta det inre lugnet slappna av och andas. Idag hinner vi i samhället med detta alldeles för lite. Det är så jag känner det iallafall. Det stressas för mycket. Man flänger hit och dit..tiden är pressad hela tiden. Jag själv är expert på att stressa, trots att jag säger till mig själv att det är lugnt och att jag hinner. Jag kan inte ens dricka mitt kaffe eller ta en cigarett i lugn o ro utan fort ska det gå...gahhh inte undra på att man får ont i magen ibland.

Nej tänka på sig själv lite mer skulle man göra. Nu menar jag inte hela tiden utan någon timma då och då...

Presentation


Livet i all enkelhet

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mia

Mia


Skapa flashcards